Dnes to bude o tvých prvních 100 opravdových zákaznících.🥰
Co potřebujete k tomu, aby jste začali skutečně prodávat?
Dnes vám povím, jak získat pozornost na vaši stranu!
Naučím vás pracovat s návodem 500 nápadů na obsah, který jsem vytvořila a který vám pomůže v nejtěžších začátcích vytváření obsahu pro vaši cílovou skupinu. Je to váš průvodce, který vám pomůže pochopit, co očekávají lidé na vašem profilu a
o čem byste měli na svém profilu mluvit.
Nápady na témata jsou obecná nebo přímo směřovaná na vaši konkrétní kategorii. V průvodci je přes 500 nápadů na konkrétní témata👌, která dále rozčleňuji podle efektivity na virální, edukativní, autoritativní.
Tyto okruhy vám pomůžou uchopit téma tak, aby vám pomáhalo budovat komunitu, která vám důvěřuje a považuje vás za experta. Ale také vodit spoustu nových sledujících na profil, kteří vás doposud neznali.
Jak pracovat se šablonou?
Šablonu si zakupte ZDE na mém eshopu jako balíček nebo si je stáhnete v klubu Handmade Elité (pokud nejste členy, napravte to)
Poté se přihlaste do účtu zákazníka a stáhněte si ji do svého PC. Otevřete si ji a prohlédněte si témata od začátku. Tedy od obecných témat.
Témata jsem seřadila tak, jak jsou žhavá a jak se jim daří v instagramovém světě.
Jsou to témata žádaná, prakticky nejfunkčnější na tvůrčích profilech.
Jak to vím? Udělala jsem si obrovské rešerše mezi tvůrci, do kterých jsem investovala neuvěřitelné množství času a sledovala, jaké příběhy, jaké reels a jaké příspěvky mají největší odezvu.
Pochopila jsem souvislosti mezi jednotlivými tématy a začala sbírat data. Tohle dělám poslední 2 roky.
Našla jsem témata, která fungují a mají nejlepší odezvy publika, protože:
- vypráví příběhy a lidé milují příběhy, je to nejstarší formát, kterému lidé rozumí a rezonuje
- nesou prvky reality show, což je velice lákavé a atraktivní
- vtahují do děje
ukazují pravdu, realitu, jak se to dělá a to je velmi zajímavé. Budí to v lidech zvědavost a touhu objevit.
Jak fungují jednotlivá témata na zákazníka?
Toto jsou klíčová a funkční spojení. Upravila jsem je a dala vám na zlatém podnose. Ale jak tedy s nimi pracovat efektivně?
Tak, dnes se podíváme právě na to! Tento návod nikde jinde nenajdete.
Témata jsou rozdělená následovně:
➡️ Virální - To jsou témata, která mají potenciál oslovit velký počet lidí a získat na vaši stranu sledující. Jsou to tzv. NOSNÉ MYŠLENKY a dokáží získat pozornost na vaši stranu.
➡️ Edukativní - Tyto témata jsou už více cílená na pochopení vašich výrobků, toho, co děláte, jak fungují vaše věci, jak se vyrábí. Tyto témata mají za úkol vybudovat důvěru a předat hodnotu.
➡️ Autoritativní - Témata, která vás postaví v očích zákazníka do role autority v tzv. osobu v bílém plášti(tipicky doktoři jsou autority). Pomohou vám nastavit teplotu důvěry vašich zákazníků na maximum, protože v nich prokazujete svoji odbornost, zkušenosti.
Kde doporučuji začít?
Nejprve začněte s virálními příspěvky.
Začneme získáváním zájmu.
Protože abyste mohli pak posunovat člověka dál do trychtýře a zahřívat jej, musíte nejprve získat jeho pozornost a follow. Zaměřte se tedy na tvorbu jednoho tématu, které zpracujete ze sekce virální.
Doporučuji začít tímto:
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
💯 Téma: Nahlédněte pod pokličku mé handmade dílny Ukážu vám, jak to u mě vypadá a jaké nástroje používám💯
Jak na to?
Toto vše sestříhejte v aplikaci Capcut na jednotlivé záběry pomocí vložení více videi do jednoho editovaného filmu.
Pokud zvládnete, klikněte si na Zvuk, Nahrát, modré tlačítko nahráváte zvuk jako druhou stopu
Důležité. Pokud nahráváte druhou zvukovou stopu, tu první si musíte ztlumit pomocí bočního tlačítka Ztlumit zvuk klipu.
Napíšete:
Co do popisku?
Edukativní témata
Téma: Krok za krokem, jak vzniká můj handmade výrobek Ukážeme si celý postup od návrhu po finální kousek